Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Διάφανες μέρες



    .....

   Φεύγει μια δύσκολη μέρα. Με βρίσκει πάλι στο γραφείο μεταμεσονύχτιες ώρες.
    Ο μπαμπάς πέρασε δύσκολα, πιεστικά σήμερα. Σκέφτηκε τον Δάσκαλό του, άκουσε αηδίες, αλλά έφυγε χαμογελαστός και με συμπαράσταση. Και η συμπαράσταση (και οι φίλοι) είναι όλα τα λεφτά.

    Φυσικά δεν καταλαβαίνετε καν γιατί σας μιλάω. Ίσως να μη μάθετε ποτέ, αλλά η αλήθεια είναι ότι το σημερινό έγινε χάρη σε σας, για να μπορώ να σας λέω αύριο ότι όταν κάποιος σας αδικεί πρέπει να αντιδράτε. Ότι ο τσαμπουκάς και η αλητεία πρέπει να απαντάται, να μη σας τρομάζει. Θα μου πείτε, "με όποιο κόστος μπαμπά;"
   

   Δεν έχω γενική απάντηση, την αφήνω λοιπόν σε σας. Όχι γιατί μου αρέσει να σας βασανίζω, αλλά γιατί σε τέτοιες ερωτήσεις, ο καθένας βρίσκει μόνος του τις απαντήσεις. Εγώ ξέρω μόνο την δική μου.



4 σχόλια:

  1. τσαμπουκά καρπουσοκέφαλε, μαζί σου κι ας μη ξέρω το λόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mamma:
    Ευχαριστώ για την πίστωση εμπιστοσύνης, με συγκινείς.
    Πάντως, πράγματι είσαι φορτωμένη πανοπλίες :) Έτοιμη για παρεξήγηση που λένε και εδώ πάνω!
    Δεν χρειάζεται όμως, ήταν τσαμπουκάς με κουστούμια και γραβάτες (είπαμε, φλώρος...) και εκεί το έχω, παίζω εντός έδρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για τσαμπουκά με κουστούμια κατάλαβα κι εγώ, δεν φαντάστηκα πως πιάστηκες στα χέρια (έχουμε μεγαλώσει λιγάκι για τέτοια, ναι;)

    υγ. δε ξεχνώ φυσικά πως όχι πολύ παλιά με φώναζαν "καυγατζή Μανώλη" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βοήθα με, ποιος είναι ο κύριος Μανώλης;
    Υ.Γ.: Εγώ είμαι πολύύύύ μικρός, κάτω από 20 !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή