Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Μ' αγαπάθ!


  
   
   Είσαι μεγάλη μορφή μεγάλε! 
 Σου έχω ήδη πει ότι είσαι μεγάάάάάλος αγκαλίτσας, τουλάχιστον μέχρι τώρα!
Το πετυχημένο που κάνεις εδω και λίγο καιρό είναι που όταν μου λες (πολύ εύκολα είναι αλήθεια) "Θ' αγαπώ" και σου απαντώ "Σε λατρεύω" (ή στο λέω και μόνος μου), με διορθώνεις αμέσως με έντονο ύφος: "Μ' αγαπάθ"! 
Φυσικά, τί πάει να πει σε λατρεύω... Το σωστό είναι σ' αγαπώ, αυτό ξέρουμμε, αυτό εμπιστευόμαστε. Τί κι αν έχω προσπαθήσει να στο εξηγήσω, το σωστό πάντα είναι "Μ' αγαπάθ", με Θ στο τέλος, για να ακούγεται πιο εύηχα!!!
Ό,τι θες λοιπόν, σήμερα "θ' αγαπώ", αύριο μπορεί και να με αφήσεις να "θε λατρεύω".
     



3 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑ Μου θύμισες τον μεγάλο μου γιο που όταν του λέγαμε "πουκάμιθο" (πουκάμισο), μας διορθωνε με ύφος.."όχι μαμά πουκάμιθο, ΠΟΥ-ΚΑ-ΜΙ-ΘΟ!!!!!!!!!!!
    χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mrs Anosia: ευχαριθτούμε, ομοίωθ! ;)

    Τζίνα: όχι, αν μπορεις, διαφώνησε μετά απ' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή